Translate

utorok 17. januára 2017

Náš zákazník náš pán. Zlá skúsenosť v obchode.




Opíšem príhodu, ktorú som nedávno zažil pri nákupe v Okaj.

Kupoval som podložku pod PC myš. Našiel som v regáli tú správnu a išiel k pokladni. Tam mi pokladníčka oznámila, že im nefungujú počítače a ani pokladňa. Vypísala miesto dokladu paragón.  A že na druhý deň si mám prísť po doklad z pokladne.
O nejaký týždeň som mal cestu okolo tak sa zastavil, že to vybavím.
Ale ! 

Nevybavil som !
Pokladníčka tam nebola a zamestnanec mi po chvíli hľadania oznámil, že doklad nevie nájsť, že mám prísť, keď tam bude pokladníčka.

Nie, nie,  nemôžem obviňovať predavača. Sám si za to môžem. Bola to, len a len moja chyba.
Prečo ?
Hneď som mal z obchodu odísť a nakúpiť inde.

Ďalší príklad z obchodu:
Pani máte zubnú pastu bez fluoridu ?
Nie nemáme.
Po 5 minútach hľadanie som si sám našiel 3 druhy tejto pasty.

Čo možem očakávať na budúce? Zaplatím za 10 eurový  nákup  50 eurovkou a pokladníčka mi povie „ nemám vám vydať, príďte si po výdavok zajtra“ !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára