Opíšem príhodu, ktorú som nedávno zažil pri nákupe v Okaj.
Kupoval som podložku pod PC myš. Našiel som v regáli tú správnu a išiel k pokladni. Tam mi pokladníčka oznámila, že im nefungujú počítače a ani pokladňa. Vypísala miesto dokladu paragón. A že na druhý deň si mám prísť po doklad z pokladne.
Kupoval som podložku pod PC myš. Našiel som v regáli tú správnu a išiel k pokladni. Tam mi pokladníčka oznámila, že im nefungujú počítače a ani pokladňa. Vypísala miesto dokladu paragón. A že na druhý deň si mám prísť po doklad z pokladne.
O nejaký týždeň som mal cestu okolo tak sa zastavil, že
to vybavím.
Ale !
Nevybavil som !
Pokladníčka tam nebola a zamestnanec mi po chvíli
hľadania oznámil, že doklad nevie nájsť, že mám prísť, keď tam bude
pokladníčka.
Nie, nie, nemôžem
obviňovať predavača. Sám si za to môžem. Bola to, len a len moja chyba.
Prečo ?
Hneď som mal z obchodu odísť a nakúpiť inde.Ďalší príklad z obchodu:
Pani máte zubnú pastu bez fluoridu ?
Nie nemáme.
Po 5 minútach hľadanie som si sám našiel 3 druhy tejto pasty.
Čo možem očakávať na budúce? Zaplatím za 10 eurový nákup 50 eurovkou a pokladníčka
mi povie „ nemám vám vydať, príďte si po výdavok zajtra“ !
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára